ممنوعیت پذیرش، ملاقات و بازدید از کلیه مراکز بهزیستی شبانه روزی سراسر استان تا عادی شدن شرایط

در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا و پیگیری اقدامات پیشگیرانه، پنجاه و دومین جلسه استانی کمیته ویژه پیشگیری از کرونا با حضور دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران، معاونین و اعضای کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران، دکتر گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به وضعیت حساس کنونی حاکم بر کشور خصوصا استان مازندران در اثر شیوع مجدد ویروس کرونا گفت: با توجه به اوج گیری اخیر ویروس کرونا در شهرستانهای استان مازندران مسوولین و کارشناسان ستادی، روسا و کارشناسان شهرستانی به نظارت آنلاین و در مواقع اضطرای نظارت حضوری بر روند اقدامات پیشگیرانه و رعایت پروتکل های ابلاغی در مراکز شبانه روزی را با جدیت در دستور کار خود قرار دهند.

مدیر کل بهزیستی مازندران با تاکید بر بحرانی بودن شرایط، خاطرنشان کرد: قدرت سرایت ویروس جدید بیشتر از گذشته است که با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی نیاز به بستری ها افزایش پیدا می کند و می طلبد روسای شهرستان نقاهتگاه هایی را پیش بینی نمایند تا چنانچه مرکزی دچار آلودگی به ویروس شد بتوانیم مقیمان مرکز را به آن نقاهتگاه منتقل کنیم.

وی خواستار برگزاری جلسات توجیهی مجازی برای بازآموزی مجدد دستورالعمل های صادره برای پرسنل مراکز شد و خاطرنشان کرد: ضروریست تا جهت تثبیت اهمیت رعایت موارد بهداشتی و حساسیت وضعیت فعلی برای جلوگیری از عادی شدن شرایط دستورالعمل های بهداشتی مجددا آموزش داده شود.

دکتر گوهردهی با بیان اینکه ما برای حفظ سلامت جامعه هدف خود اصرار به رعایت پروتکل های بهداشتی داریم تصریح کرد: پذیرش، ملاقات و بازدید از کلیه مراکز بهزیستی شبانه روزی سراسر استان تا عادی شدن شرایط ممنوع بوده و با متخلف برخورد جدی صورت می گیرد و این امر توسط روسای شهرستان به کلیه مسوولین فنی مراکز ابلاغ گردد.

وی گفت: کلیه مراکز روزانه اعم از توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری در سراسر استان تعطیل اما طی دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان بهزیستی کشور پرسنل مراکز با رعایت حضور یک سوم ظرفیت در محل کار موظف به ارائه خدمات بصورت مجازی می باشند.

 دکتر گوهردهی در پایان کلیه پرسنل اداری و پرسنل مراکز بهزیستی مازندران را تا عادی شدن شرایط برای مراقبت از حفظ جان جامعه هدف بهزیستی استان در مقابله با کرونا در آماده‌باش کامل قرار دارد.

کد خبر 34321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد