میز خدمت بهزیستی زنجان حائز رتبه سوم کشوری شد

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از کسب رتبه سوم کشوری میز خدمت بهزیستی استان زنجان  خبر داد و گفت : در سال گذشته بیش از هزار ملاقات حضوری با مددجویان تحت پوشش انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی در جلسه ی نشست صمیمی مدیر کل ارتباطات مردمی و سفرهای ریاست جمهوری با بهزیستی گفت : در سال گذشته نزدیک به ۲۷ هزار نفر از خدمات میز خدمت بهزیستی بهره مند شدند و بیش از ۶۲۵ میلیون تومان مساعدت مالی در قالب کمک هزینه ی درمان ، معیشت، لوازم ضروری و ...  از طریق میز خدمت به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته علاوه بر حضور در  خط سامد استانداری زنجان و پاسخگویی به تماس گیرندگان، ۲۰ برنامه ی ملاقات عمومی با جامعه هدف بهزیستی در ستاد پذیرش برگزار شده است، افزود :  روزهای پنج شنبه ی هر هفته  جهت ملاقات عمومی در نظر گرفته شده که مددکاران با توجه به مشکلات مددجویان و اعلام به میزخدمت  وجمع بندی درخواست های مددجویان آنها را دعوت نموده و در ستاد پذیرش و هماهنگی به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات انجام می شود.

محمدی افزود: در سال گذشته ستاد پذیرش و میز خدمت  با رسیدگی به نزدیک ۵۰۰نامه در قالب  سامد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی  و نقل و انتقا ل  پرونده پاسخگویی جامعه هدف بوده است.

این مسئول تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد خدمات بهزیستی به‌صورت الکترونیک و از طریق سایت و سامانه ارمغان انجام می‌شود.

وی در خصوص نحوه درخواست خدمت از سازمان بهزیستی بصورت غیر حضوری و یا الکترونیکی افزود : هر فرد که در سازمان بهزیستی دارای پرونده باشد می تواند با مراجعه به آدرس http://request.behzisti.net درخواست خود را ثبت نماید. و کلیه مراحل نتیجه درخواست، بصورت پیامک به شماره موبایل و نیز ارسال به ایمیل فرد اطلاع رسانی خواهد گردید و اگر فردی در سازمان بهزیستی دارای پرونده نباشد می تواند با مراجعه حضوری به میز خدمت بهزیستی شهرستان درخواست تشکیل پرونده بدهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه غالبا جامعه هدف بهزیستی، قادر به استفاده از خدمات الکترونیک نبوده و از طرفی تعدادی  از متقاضیان دریافت خدمت از سازمان به دلیل معلولیت (کم‌توانان ذهنی، بیماران اعصاب و روان، نابینایان، ناشنوایان) نمی‌توانند از خدمات به صورت الکترونیکی استفاده کنند همه خدمات اعم از الکترونیکی و غیرالکترونیکی به‌صورت جامع در میز خدمت نیز ارائه می‌شود.

کد خبر 34319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد