۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
خدمات بهزیستی قابل تقدیر است

 مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای رییس جمهور در بازدید از میز خدمت بهزیستی استان زنجان گفت :کار در بهزیستی به دلیل تلاش برای رفع مشکلات جامعه هدف و افراد دارای معلولیت و اقشار آسیب‌پذیر سخت است و خدمات بهزیستی قابل تقدیر است .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان بشارت در نشست صمیمی با کارکنان بهزیستی ازثبت بالاترین دستور اقدام مثبت جهت رفع مشکلات مراجعین از سوی بهزیستی و کمیته امداد خبرداد . 

وی در خصوص استقرار میز خدمت در اداره کل بهزیستی و تسهیل دسترسی افراد دارای معلولیت و نیازمندان به خدمات بهزیستی افزود : کار در بهزیستی امری است خداپسندانه و علارغم کمبود منابع و شرایط سخت اقتصادی به علت تحریم های دشمنان خدمات ارزنده ای صورت گرفته است که نشان از مدیریت خوب این مجموعه است .

وی  خاطر نشان کرد ؛باتوجه به بازدیدهای استانی و ارزیابی های صورت گرفته ستاد پذیرش و میز خدمت بهزیستی استان زنجان دارای شرایط بسیار خوبی است .

گفتنی است میزخدمت بهزیستی استان زنجان موفق درارائه خدمات به مراجعین و جامعه هدف ،پاسخگویی به نامه ها و درخواست ها ،برکزاری ملاقات عمومی با مددجویان و توجه به نیازهای موردی جامعه هدف چون پرداخت ودیعه مسکن.کمک معیشت و....رتبه سوم کشوری را کسب کرده است .

کد خبر 34314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد