شهرقدس| برگزاری جلسه ستاد ساماندهی شئون مذهبی

جلسه ستاد ساماندهی شئون مذهبی با موضوع برنامه های ماه مبارک رمضان شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این جلسه که با حضور امام جمعه، روسای ادارات و دستگاه هاپ ارکان ها برگزار شد در خصوص شئون مذهبی بود امام جمعه شهرستان قدس توجه ویژه به نیازمندان، حمایت از خانواده زندانیان و تبدیل سفره های افطاری به کمک معیشتی نیازمندان تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار در این جلسه ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برنامه های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهار قرآن است و باید از فرصت استفاده و بهره لازم را ببریم و مساجد با برپایی برنامه‌های قرآنی و میز تبیین و روشنگری و پاسخ به سوالات دینی و شرعی از فرصت طلایی ماه مبارک رمضان استفاده نمایند.

امام جمعه قدس با تاکید بر اهمیت فضاسازی شهر و محیط شهری و ادارات و بازار برای ماه مبارک رمضان، افزود: امسال متفاوت از سال های گذشته به منظور فضا سازی و تبلیغات و نصب بنر همراه با محتوای مناسب که پیام و درس دارای نشاط معنوی و امید آفرینی را مخابره کند در شهرستان صورت گیرد.

جوکار گفت: در صورت ممنوعیت اجرای مراسمات در اماکن مسقف توسط ستاد ملی کرونا، برنامه های ماه مبارک رمضان در فضای باز مصلی نماز جمعه، یادمان شهدای گمنام بوستان حضرت ولیعصر (عج)، امامزادگان حضرتین، دانشگاه آزاد اسلامی و پارکینگ آرامستان اجرا شود.

کد خبر 34296

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد