توانمندی جامعه هدف با همت همه کارکنان بهزیستی محقق می شود

تلاش و فعالیت تک تک کارکنان شاغل در بهزیستی و مراکز زیر مجموعه در تحقق اهداف کلان سازمان تاثیر پذیر است و توانمندسازی جامعه هدف منوط به کار گروهی موثر همه می باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری دکتر نرگس عسگری در اولین جلسه شورای معاونین بهزیستی در سالجاری ضمن تقدیر از زحمات اعضای جلسه و کارکنان زیر مجموعه آنها در راستای پیگیری امور بهزیستی در سال گذشته گفت:علی رغم مشکلات زیاد شیوع ویروس کرونا در بین جامعه ولی با همت و تلاش کارکنان اقدامات خوبی در سال گذشته انجام شد.
مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به راه اندازی ۳۶ مرکز مثبت زندگی در سطح استان، اظهار امیدواری کرد که با فعالیت این مراکز  پیگیری مشکلات و مسائل مددجویان سرعت گیرد و بجای مراجعه آنها به سازمان، مددکاران با حضور در محل زندگی آنها مسائل را بیشتر از گذشته رصد کرده و برای توانمندسازی آنها برنامه ریزی کنند.
عسگری ایجاد مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان را از اقدامات شاخص استان در سال گذشته ذکر کرد و افزود: این مراکز همزمان با سراسر کشور به درمان همه جانبه افراد دارای اختلال مصرف مواد می پردازند و با این اقدام برای مشکلات اجتماعی و اشتغال این افراد بعد از درمان برنامه ریزی خواهد شد.
وی با اشاره به فعالیت مراکز شبانه روزی در ایام کرونایی خواستار نظارت و اشراف کامل اعضای جلسه بر شیوه نامه های نحوه فعالیت مراکز شد و گفت: در بازدید و نظارت دقت و توجه بر اساس دستورالعمل ها  و شیوه نامه ها باید صورت گیرد و از اعمال سلیقه های شخصی در این امر پرهیز  شده، نقاط ضعف و قوت مراکز شناسایی و اعلام شود.
کد خبر 34275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد