شاهرود | پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه مرکز نگهداری مراقبتی بیماران اعصاب و روان شهرستان

معاون مدیرکل و مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود از پروژه در دست احداث مرکز جامع بیماران روان قائم بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود؛ ضمن تقدیر از تلاش مدیرعامل و  اعضای هیات مدیره موسسه خیریه قائم گفت: هم افزائی و همدلی بسیار مناسبی بین موسسات خیریه و بهزیستی شاهرود وجود دارد و اقدامات ارزنده ای را می توان با برنامه ریزی و همکاری همه جانبه انجام داد.

ایشان در ادامه : این اقدام بزرگ برای بیماران روان شهرستان و استان بسیار ارزشمند است و امیدواریم با مشارکت هر چه بیشتر خیرین و مساعدت های مسئولین شهرستان و استان  شاهد تکمیل سریعتر این پروژه باشیم.

مدیرعامل موسسه خیریه قائم با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی این پروژه گفت: عملیات عمرانی مرکز بیماران روانی مزمن قائم در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با زیربنای ۳۷۵۰ مترمربع در حال انجام می باشد.

مهرداد کلاته جاری افزود: کار ساخت این پروژه در بهمن ماه سال ۱۳۹۸ آغاز شد و تاکنون ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی تصریح کرد:این مرکز درمانی و مراقبتی که ظرفیت نگهداری از ۱۰۰ بیمار اعصاب و روان را خواهد داشت شامل بخش های مختلف کلینیک کاردرمانی، روان درمانی، تفریح درمانی، بستری، سالن ورزشی و، می باشد که برای تکمیل آن حدود ۱۲ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

کد خبر 34263

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد