ملارد| بررسی بیش از یکهزار پرونده ورودی در کمیسیون پزشکی 

 در سال گذشته بیش از یکهزار درخواست تشکیل پرونده توسط کمیسیون پزشکی بهزیستی ملارد مورد بررسی قرار گرفته است. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با بیان مطلب بالا، خاطرنشان کرد: در سال 1399 و طی پیگیری های صورت گرفته توسط حوزه توانبخشی و کارشناس کمیسیون، 38 جلسه کمیسیون پزشکی با حضور کادر متخصص جهت بررسی و تعیین میزان معلولیت بیش از 1000 متقاضی تشکیل پرونده برگزار شده است. 

داود خادم با بیان اینکه تمامی این جلسات با اجرای کامل کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده گفت: طی این جلسات کادر متخصص که از پزشک و دیگر متخصصین این حوزه تشکیل شده اند ضمن بررسی دقیق فرد و پرونده پزشکی در خصوص معلولیت، نوع و شدت آن نظریه خود را صادر کرده و پس از آن فرد در نوبت دریافت خدمات از سوی معاونت توانبخشی قرار میگیرد. 

وی در ادامه افزود: در سال 99 نیز علارغم مشکلات موجودی که با توجه به بیماری کرونا و شیوع آن وجود داشت برگزاری این جلسات به سختی امکان پذیر بود که کارشناسان تمامی سعی خود را نمودند تا با رعایت تمامی جوانب در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف و پیگیری امور مربوط به افراد متقاضی گام بردارند. 

خادم در پایان گفت: در سال جدید نیز با توجه به تجربه سال پیش و شرایط موجود تلاش خود را در راستای خدمتگزاری به افراد دارای معلولیت که همانا در گام اول تشکیل کمیسیون و تشکیل پرونده می باشد، می نمائیم.

کد خبر 34248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد