شهریار| استقرار اکیپ غربالگری در ورودی بهزیستی شهرستان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار از استقرار اکیپ غربالگری شامل دستگاه تب سنج و اکسیژن خون در ورودی این اداره و انجام امور سامانه ملی کرونا توسط کارشناس میز خدمت به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد با بیان این مطلب، گفت: استفاده از ظرفیت سازمان‌ برای مقابله با انتشار کرونا ویروس بر لزوم استفاده از سامانه ملی کرونا و دستگاه‌های تب سنج در ورودی و خروجی‌اداره تاکید می شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌های پیشگیری باید در همه جا اجرا شود ادامه داد: مردم و مسئولان باید ترددها را کنترل و از رفت و آمدهای غیر ضروری در شهر پرهیز کنند.
فهیم راد گفت: انجام امور سامانه ملی کرونا توسط کارشناس میز خدمت در اداره بهزیستی شهریار یکی از اقدامات موثری است که خطر ابتلاء به ویروس کرونا را به حداقل می رساندو هم خود و هم مراجعین را از بیماری محافظت می کنیم وبا این کار میزان استرس پرسنل در محیط کار را کاهش می‌یابد و مراجعین نیز آرامش بیشتری پیدا می‌کنند، چنانکه مسئولیت محافظت از سلامت جامعه هدف و ارباب رجوع هم بر عهده ما می باشد. ودرمجموع حدود 250 نفراز مراجعین به این اداره راست آزمایی سلامت شده اند که خوشبختانه تاکنون مورد مثبتی وجود نداشته است.

فهیم راد به استفاده تب سنج دیجیتال رانیز در ورودی‌ اداره تاکید کرد و گفت: آموزش های لازم در بحث پیشگیری از ویروس کرونا به پرسنل ارائه شده تا همه مراجعان که وارد این اداره می شوند کنترل شوند وکسانی که علائم این بیماری را دارند شناسایی و تحت درمان قرار گیرند.
وی گفت: اقدامات باید به گونه ای باشد که سبب ترافیک مبادی ورودی نشود ضمن اینکه پیش بینی های لازم در مورد مراجعه افراد مشکوک به کرونا انجام شده است.

کد خبر 34245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد