انجام غربالگری کارکنان و مراجعان بهزیستی استان تهران

در پی همه گیری ویروس کرونا در موج چهارم و ظهور بیش از پیش  بیماری کووید ۱۹ بهزیستی استان تهران تمهیدات خاصی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در بهزیستی استان تهران با بیان مطلب بالا خاطرنشان کرد: متأسفانه و پس از تعطیلات و سفرهای غیر ضرور، به منظور حفظ سلامتی، شناسایی، کنترل و  جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا و بیماری کووید۱۹ در بین همکاران ستاد استان تهران، تیم چهار نفره ای متشکل از همکاران آموزش دیده معاونت های توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و حراست برای انجام غربالگری کارکنان و مراجعان بهزیستی استان تهران تشکیل دادیم.

سید احمد خادم در تشریح اقدامات این تیم بیان داشت: این تیم به منظور اجرای طرح سه روزه  کنترل تب و سطح اشباع اکسیژن خون  همزمان با حضور و استقرار در قسمت درب ورودی پارکینگ و درب اصلی ساختمان ستاداستان تهران از ساعت ۶:۳۰  لغایت ۹:۳۰ دقیقه صبح در روزهای ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ اقدام کرد و همچنین ماسک مورد نیاز کارمندان و مراجعین نیز تأمین و تحویل آنان شد.

 وی افزود: خوشبختانه هیچ مورد مشکوکی در ستاد بهزیستی استان تهران ملاحظه نشده است.
 
خادم در ادامه اظهار داشت: این طرح تا پایان دوره همه گیری و قرار داشتن شهر تهران در وضعیت قرمز و نارنجی در طبقات ساختمان ستاد استان در ساعات اولیه حضور توسط کارشناسان یاد شده ادامه خواهد داشت.

خادم اذعان داشت: بر اساس گزارش های واصله روزانه که به طور  مرتب، بررسی می شوند، در صورت وجود موارد مشکوک یا مبتلا به منظور انجام اقدامات درمانی بعدی ارجاع به مراکز درمانی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان تصریح کرد: رعایت هر چه بیشتر توصیه های بهداشتی از قبیل استفاده و تعویض مرتب و به وقت ماسک و محلول های ضد عفونی استاندارد، رعایت فاصله و عدم تجمع در اتاق های محل کار  در کنترل این بیماری بسیار حائز اهمیت و ضروری است.

کد خبر 34243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد