ملارد|  تقدیر بهزیستی از معتمد شورای مشارکتهای مردمی شهرستان

در جلسه ای با حضور رئیس اداره، معاون و مسئول مشارکتهای مردمی از سیف اله خدابنده عضو معتمد شورای مشارکت های مردمی بهزیستی ملارد تقدیر شد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم ضمن تبریک سال جدید و با تاکید بر اهمیت همراهی خیرین با سازمان بهزیستی گفت: حمایت همیشگی افراد نیکوکار در پیگیری و رفع مشکلات جامعه هدف سازمان در کنار کارشناسان و مددکار موجب خدمات رسانی هرچه بهتر به افراد دارای معلولیت گردیده است.  

وی افزود: خدمات بسیاری در سازمان بهزیستی به افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست و ... ارائه میگردد که در حوزه مشارکتهای مردمی همراهی خیرین در مرتفع نمودن مشکلات این افراد همواره تاثیرگذار بوده است.

خادم در ادامه ضمن بیان نزدیکی به ماه میهمانی خدا ماه رمضان و نیاز این اداره به مشارکت های مردمی در تهیه سبدکالا جهت جامعه هدف باتوجه به مشکلاتی که در حال حاضر و پس از شیوع بیماری کرونا بوجود آمده گفت: در تهیه بسته های معیشتی شامل مواد غذایی که در ماههای پایانی سال توزیع گردید نیز خیرین بسیاری چون ایشان نقش داشتند که بی شک بدون همکاری و پشتیبانی این عزیزان تهیه و توزیع این مواد غذایی مقدور نبود.

کد خبر 34240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد