پارسال ، بیش از ۸۵ میلیارد ریال کمک برای مددجویان بهزیستی قزوین جذب شد

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: بیش از ۸۵ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی سال گذشته توسط مراکز غیر دولتی و غیردولتی جذب و برای جامعه هدف این اداره کل هزینه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی با اشاره به عملکرد اداره کل بهزیستی استان قزوین در زمینه جلب مشارکت های مردمی و خدمات رسانی به افراد تحت پوشش، اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۴۲ میلیارد ریال درآمد نقدی، غیر نقدی و خدماتی توسط مراکز دولتی و بیش از ۴۲ میلیارد ریال درآمد نیز توسط مراکز غیر دولتی جمع آوری و هزینه شد.

وی افزود: این درآمدها در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر به جامعه هدف بهزیستی استان قزوین به ویژه معلولان نیازمند هزینه می شود که امیدواریم توانسته باشد مقداری از مشکلات آنها را کاهش دهد.

این مسوول با اشاره به اجرای طرح حامی در استان قزوین گفت: در حال حاضر ۲۸۳ فرزند مشمول این طرح می شوند که از سوی ۱۳۹ خیر فعال در سطح استان قزوین حمایت می شوند.

وارثی اضافه کرد: سال گذشته ۶۳ فقره کمک هزینه جهیزیه برای زوج های نیازمند تحت پوشش استان قزوین با مشارکت سازمان بسیج سازندگی تعلق گرفته که امیدواریم این کمک ها باعث شکل گیری زندگی این زوج های جوان شده باشد.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: در سال گذشته نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ بسته نوشت افزا هم بین نیازمندان تحت پوشش بهزیستی استان قزوین توزیع شد.

بهزیستی استان قزوین دارای ۱۱۰ هزار مددجو است.

کد خبر 34237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد