حل فوری مشکلات جامعه هدف، دغدغه جدی مسئولان بهزیستی در سراسر استان

مدیرکل بهزیستی استان تهران در تشریح سه شنبه های پاسخگویی، این فعالیت را اقدامی در مردمی تر اداره کردن ادارات توصیف کرد و اظهار داشت: این برنامه که با اقبالی خوب مواجه شده، نمادی عینی و باورپذیر از تحقق دموکراسی در ادارات و دستگاه های اجرایی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی که در حاشیه اولین برنامه از سه شنبه های پاسخگویی سال ۱۴۰۰ در بهزیستی استان تهران سخن می گفت، تصریح کرد: از آنجائیکه یک طرف بسیار مهم این قضیه مردم بودند، این مهم به درستی کامل و به نفع جامعه هدف دستگاه های اجرایی مختلف اجرا شده و می شود.

وی افزود: هر زمان که مباحث به مردم رجوع شده، درصد توفیق و ضریب اطمینان نیز به شدت و سرعت بالا رفته و این برنامه نیز با همین موارد قابل واکاوی و استناد می باشد و حل جدی و فوری مشکلات جامعه هدف از دغدغه های مسئولان بهزیستی در سراسر استان تهران است.

شاهرخی در ادامه بیان داشت: سه شنبه های پاسخگویی نمادی از ارتباط قوی مردم و مسئولان است و باید با جدیت تمام دنبال شود تا در سال جدید با حذف نقاط ضعف و پررنگ تر شدن ویژگی های مثبت ادامه می یابد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با ذکر این نکته که حل مشکل مردم روز خاص نمی خواهد و هر روز پاسخگو هستیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال گذشته در اکثر ادارات زیرمجموعه شهرستانی در بهزیستی این برنامه به طور کامل اجرایی شد و از طریق تلاش همکاران خوب روابط عمومی به نحوی مطلوب ‌اطلاع رسانی شد و جامعه هدف سازمان بهزیستی در جریان امر قرار گرفتند و این روند مردمی و مردم پسند در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه خواهد یافت.

شاهرخی در پایان با بیان اینکه در قالب ۱۴ برنامه سه شنبه های پاسخگویی در سال گذشته جمعا دستور لازم برای حل مشکل بیش یکصد نفر از مددجویان را داده است، اذعان داشت: در تمام مدت سال سپری شده، شاهد ارتباط خوبی میان مدیران بهزیستی در تمام سطوح مدیریتی با مردم و جامعه هدف سازمان بودیم که منحای دیدارهای سه شنبه ها در تمام ایام هفته و حاشیه تمام برنامه ها و بازدیدها با مردم، ملاقات های چهره به چهره برقرار شد و از نزدیک و در کمترین زمان ممکن دستور حل مشکلات مطروحه صادر شده است.

کد خبر 34224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد