تقدیر مدیر کل بهزیستی استان از ذیحساب این اداره کل

صبح روز سه شنبه هفدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ مدیر کل بهزیستی استان از علی نصیری ذیحساب بهزیستی البرز به پاس کوششهای بی دریغ و فعالیتهای موثر وی در راستای نظم بخشی به امور مالی تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، دکتر «اسدالله حیدری» مدیر کل بهزیستی استان به نیابت از دکتر وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور با اهداء لوح سپاس از خدمات علی نصیری تقدیر کرد.

در حاشیه این جلسه مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به نقش موثر ذیحساب بهزیستی البرز در سهولت بخشی به ارائه خدمت به جامعه هدف و مددجویان این اداره کل گفت: ذیحساب بهزیستی البرز از زمان حضورشان در این مجموعه همواره ضمن بکارگیری روحیه مددکاری و فعالیت در قالب یک مددکار اجتماعی تمام عیار،  با راهنمایی های موثر مباحث مالی دشوار و پرچالش بهزیستی را برای همکاران تسهیل نموده است تا فرآیند خدمت رسانی به مددجویان به سرعت و با کمترین اتلاف وقت صورت پذیرد.

وی در ادامه افزود: دلسوزی، قانون مداری و آگاهی از قوانین مالی و عمل نمودن به قانون از جمله ملاک های برتری و شایستگی جناب آقای نصیری است که ایشان را از سایرین متمایز نموده است  و موجب شده کلیه حوزه ها از راهنمای ایشان در زمان بروز چالشها و ناهماهنگی ها بهره مند گردند.

دکتر حیدری در ادامه گفت: نظر به تلاش دلسوزانه و همدلی همیشگی ذیحساب بهزیستی البرز که بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است، امروز به نیابت از دکتر قبادی دانا رئیس محترم سازمان بهزیستی کشور مراتب تقدیر و تشکر خود  را از جانب ایشان به جا می آورم.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان آرزوی سلامتی و سالی توام با کامروایی به همراه دعای خیر مددجویان بهزیستی از خداوند متعال برای علی نصیری مسئلت نمود.

کد خبر 34220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد