بهار| تاکید بر تسلط یافتن کارشناسان بر دستورالعمل های حوزه کاری و حوزه های دیگر

جلسه رئیس بهزیستی شهرستان با کارکنان در جهت دستور العمل های حوزه کاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رئیس بهزیستی شهرستان گفت: کارشناسان باید تمامی دستورالعمل ها و بخشنامه های مرتبط با حوزه های مختلف را با دقت مطالعه نمایند تا بتوانند در تصمیم گیری ها موفق عمل نمایند و حتی بر قوانین ارگان های دیگر نیز اشنایی داشته باشند و با یک وحدت رویه و حرکت اصولی رو به جلو عمل نمایند.

 منوچهر نوروزی گفت: باید در پاسخگویی به موقع به مکاتباتی که از بهزیستی استان، سازمان بهزیستی کشور و همچنین تمامی نهادهای نظارتی و مجلس شورای اسلامی ارسال می گردد نهایت تلاش و دقت صورت پذیرد و به تمامی درخواستهای مطرح شده در نامه پاسخ لازم ارائه شود.

 نوروزی افزود: یکی دیگر از اموری که سازمان توجه ویژه به آن دارد تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی بوده و با توجه به اینکه بهزیستی یکی از پیشگامان راه اندازی میز خدمت می باشد برای تداوم توفیق طرح مذکور و برطرف شدن مشکلات مددجویان در سریع ترین زمان ممکن اهتمام ویژه در این زمینه مورد تاکید است.

 وی در پایان گفت: با عنایت به  اینکه مبلغ وام های اشتغال در سال جدید قطعا افزایش خواهد یافت، کارشناسان و مددکاران باید در پرداخت این وام ها دقت لازم را داشته باشند تا افراد واجدالشرایط بتوانند در ایجاد اشتغال هدفمند و پایدار موفق باشند. .

کد خبر 34219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد