جلب اعتماد خیرین و حفظ این اعتماد اولویت اصلی بهزیستی است

مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به رشد 100درصدی مشارکتهای مردمی بهزیستی قم در سال 99 ، جلب اعتماد خیرین و حفظ این اعتماد اولویت اصلی بهزیستی دانست .

دکتر مهدی پهلوانی با اعلام این خبر افزود : کل مشارکتهای مردمی بهزیستی قم اعم از نقدی و غیرنقدی در سال 1398 حدود 110 میلیارد ریال بود که این عدد در سال 1399 با وجود بحران کرونا و مشکلات اقتصادی با رشد 100% روبرو شد و به رقم بیش از 217 میلیارد ریال رسید.

مدیر کل بهزیستی قم با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده پیرامون سازمان و تاثیرات منفی اینگونه اقدامات در سنوات قبل بر اعتماد خیرین ، نیکوکاران و حامیان بهزیستی را برکت و بزرگترین دارایی معنوی بهزیستی برشمرد و افزود : در طول سال 1399 علی رغم شیوع کرونا و تنگناهای مالی ، خیرین استان در قالب پویش های گوناگون در همه جا و همه وقت یاور بهزیستی قم بودند و سازمان و جامعه هدف بهزیستی را تنها نگذاشتند به طوری که کل اعتبار ابلاغی و اختصاص یافته دولتی  مستقیم  به بخش مددجویی بهزیستی  در سال 1399 حدود 180 میلیارد ریال بود اما خیرین و مردم نوع دوست و سخاوتمند قم با مشاهده مشکلات معیشتی همشهریان خود چه افراد دارای معلولیت ، زنان سرپرست خانوار ، ایتام و ... با همتی عالی بیش از 217 میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به مراکز بهزیستی داشتند و این اعتماد بزرگترین سرمایه اجتماعی بهزیستی است و حفظ آن اولویت اصلی کاری ماست.

پهلوانی با اشاره به شیوع موج جدید کرونا و تبعات مضاعف آن بر جامعه هدف بهزیستی و همچنین حلول ماه مبارک رمضان ضمن تقدیر از مساعدتهای همیشگی خیرین و مردم سخاوتمند استان اعلام کرد : بهزیستی قم به منظور تامین سبدهای غذایی ماه مبارک رمضان جهت توزیع بین اقشار تحت پوشش دست نیاز خود را به طرف تمام بانیان خیر ، نیکوکاران ، کسبه و بازاریان ، صاحبان صنوف و کارخانجات ، بیوت مراجع عظام تقلید و علمای اعلام ، حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران ، اوقاف و تمام مدیران استان دراز نموده و آماده دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی است .

 لازم به ذکر است شماره حساب هدایای بهزیستی نزد بانک مرکزی 4176034541886999  شماره کارت متصل به حساب هدایا   6367957076182588  و تلفن  ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ جهت هماهنگی دریافت کمک های غیرنقدی  در نظر گرفته شده است.

کد خبر 34216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد