نشست و هماهنگی در جهت همکاری با شرکت سیاحتی و زیارتی ثامن پرواز

نشست و هماهنگی مدیر کل بهزیستی استان ،معاون پشتیبانی، مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی با حضور حمید رضا زاده مدیر عامل شرکت سیاحتی زیارتی ثامن پرواز در خصوص ارائه خدمات مسافرتی زیارتی به جامعه هدف و کارکنان و خانواده های آنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیر کل بهزیستی در این نشست گفت: با توجه به اینکه  اداره کل بهزیستی استان دارای جامعه هدف گسترده ای می باشد و مدد جویان سازمان بضاعت مالی در خصوص سفرهای زیارتی و سیاحتی را با قطار و هواپیما راندارند امیدواریم با حضور خیرین استان و حمایت شرکت زیارتی و سیاحتی ثامن پرواز بتوانیم آرزوهای جامعه هدف را بر آورده سازیم.

وی افزود: با انعقاد  تفاهم نامه همکاری میتوانیم  قدم بزرگی برای بهره‌مندی مددجویان عزیزمان از فضیلت مکان های زیارتی در سطح کشورو زیارت امام رضا(ع) و سیاحت مدد جویان از مراکز دیدنی کشور برداریم و با استقبال  از خیرین استان و کشور دعوت کرد در این اقدام خداپسندانه و انسان‌دوستانه مشارکت کنند.

مدیر عامل شرکت زیارتی و سیاحتی ثامن پرواز نیز در این نشست با اعلام آمادگی این شرکت در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی استان افزود مدد جویان و کارکنان اداره کل بهزیستی استان می توانند تسهیلات سفر بصورت اقساط پانزده ماه بدون سود و بدون ضامن از شرکت دریافت کنند.

مدیر عامل شرکت زیارتی و سیاحتی ثامن پرواز در ادامه خاطر نشان کرد اگر اداره کل بهزیستی استان  دارای مدد جویان خلاق در زمینه بومگردی و سفر زیارتی و سیاحتی داشته باشد میتوانیم از حضور این عزیزان در جهت معرفی و همکاری در امور گردشگری استانی استفاده بهینه و مشارکت در تقویت جامعه هدف را داشته باشیم .

کد خبر 34214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد