حضور مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در منزل پیر مرد ۹۴ ساله

در پی انتشار گزارشی در ارتباط با پیرمرد دستفروش مشهدی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در منزل پیرمرد نابینای ۹۴ ساله به منظور بررسی و رفع مشکلات معیشتی وی حضور یافت.

به گزارش تسنیم، پیرمرد نابینای ۹۴ ساله در یک زیرزمین ۲۵ متری در حاشیه شهر مشهد همراه همسر معلول خود زندگی می‌کند. قامت خمیده، دست‌های لرزان و موهای سپیدش، سیاهی روزگارش را فریاد می‌زند.

بساط دستبند و لیف و کلاه و... ، کهولت سن، چشمهای نابینا و خس خس سینه‌اش توجه هر عابری را به خود جلب می‌کند. با دیدن این دستفروش اولین سوالی که ناخودآگاه ذهنت را درگیر می‌کند این است که چرا یک پیرمرد نابینا در سن ۹۴ سالگی باید دغدغه یک لقمه نان را داشته باشد؟ قیمت لیف و کلاه‌ها را که می‌پرسی می‌گوید: همسرم این لیف و کلاه‌ها را می‌بافد؛ چند تا بخری ارزان‌تر می‌فروشم...

امروز دوشنبه اما با حضور مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، وعده‌هایی به وی داده شد و قرار است بر اساس این وعده‌ها وضعیت معیشتی و شغلی این پیرمرد نابینا بهبود یابد.

تسنیم خراسان رضوی به‌زودی مشروح این دیدار و وعده‌های ارائه شده به پیرمرد نابینای مشهدی را روی خط خبری خود قرار می‌دهد؛ هرچند تحقق این وعده‌ها در کوتاه‌مدت نیز مجدانه پیگیری و مطالبه خواهد شد.

انتهای پیام/۲۸۱/س

کد خبر 34178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد