تجلیل از کارشناسان و رابطین حراست بهزیستی کرمانشاه

آیین نکوداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و کارشناسان اداره حراست در ستاد و از طریق ویدیو کنفرانس با رابطین حراست در شهرستانهای تابعه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: آیین نکوداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و کارشناسان اداره حراست در ستاد و از طریق ویدیو کنفرانس با رابطین حراست در شهرستانهای تابعه برگزار گردید.

دکتر فرحناز محمدی در این جلسه با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: شما کارشناسان و رابطین حراست چشمان باز نظام در ادارات و مدافع حقوق جامعه هدف سازمان هستید
 و انتظار دارم با صداقت، رازداری و عدالت،  سعی کنید که دیدگاه مثبتی به مسائل داشته باشید مگر اینکه خلاف آن محرز و برای شما ثابت شود.

محمدی خاطر نشان کرد: با توجه به ماهیت خدمات مددکاری در سازمان بهزیستی، این ارگان یکی سالم ترین  محیطهای ادارای است اما این دلیلی بر غفلت ما از لغزش های احتمالی نخواهد بود و باید همیشه سعی کنیم با هشیاری کامل و چشمانی باز مدافع حقوق محرومترین و آسیب پذیر ترین اقشار جامعه باشیم

در پایان این مراسم از کارشناسان و رابطین حراست بهزیستی استان کرمانشاه با اهداء لوایحی، تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 34176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد