در رسانه | لزوم همکاری نهادهای مختلف برای کاهش آسیب‌های اعتیاد در همدان

مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: رسیدگی به بحث اعتیاد تنها در سازمان بهزیستی نیست و دستگاه‌های مرتبط باید وارد کار شوند تا آسیب‌های آن کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دیناری اظهار کرد: امیدواریم با توجه به شعار سال مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری، بتوانیم در راستای اهداف سازمان و ارائه خدمات به جامعه هدف برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشیم.

وی گفت: بهزیستی از تنوع خدمات زیادی برخوردار است و تعدادی از مددجویان به‌صورت مستقیم و بقیه به‌صورت غیرمستقیم خدمات دریافت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان در بحث اعتیاد افزود: بحث اعتیاد مورد مهمی است که باید در این حوزه تلاش‌هایمان را برای ارائه خدمات به مددجویان و خانواده‌های آنها بیشتر کنیم تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در این حوزه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به بحث اعتیاد تنها در سازمان بهزیستی نیست، بلکه نهادها و دستگاه‌های مرتبط باید وارد کار شوند تا با کمک و همکاری مشکل مددجویان و کاهش اعتیاد و آسیب‌های آن در استان مرتفع شود.

دیناری یکی از مشکلات اصلی را بحث آمار دانست که نیاز به یک تیم قوی برای اطلاع رسانی مناسب در حوزه آمار و ارقام دارد وی افزود: امیدواریم با همکاری کارکنان برای رفع مشکلات این امر مهم عملی شود.

مدیرکل بهزیستی استان همدان تصریح کرد: مراکز زیرپوشش باید در ارائه خدمات به جامعه هدف کنترل و در صدور پروانه مجوز فعالیت برای هر مرکز دقت نظر بیشتری شود و از افراد سالم، قوی و دلسوز در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف استفاده شود.

دیناری خاطرنشان کرد: رسیدگی به امور کاری و مشکلات هر شهرستان باید در همان شهرستان با هماهنگی رئیس و کارشناس شهرستان حل شود و رؤسای شهرستان با توجه به طرح شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها را در برنامه کاری خود قرار داده و به آن عمل کنند.

گفتنی است، در پایان جلسه معاونان و رؤسای ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان همدان گزارشی از مشکلات حوزه خود را ارائه دادند.

کد خبر 34167

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد