۷۲۴ شغل جدید برای مددجویان بهزیستی قزوین ایجاد شد

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان قزوین گفت: براساس آمار ثبت شده در سامانه وزارت کشور بهزیستی استان قزوین در سال گذشته ۷۲۴ شغل جدید را برای مددجویان ایجاد کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین غفار رمضانی با اشاره به چگونگی ایجاد اشتغال در بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: تعهد ابلاغ شده بهزیستی استان قزوین در سال گذشته ۷۱۰ شغل بوده که خوشبختانه این اداره کل بیش از سقف تعیین شده برای معلولان جویای کار، اشتغال ایجاد کرده است.

وی افزود: برای ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی در استان قزوین  ۲۶۳  میلیارد ریال اعتبار ابلاغی تبصره ۱۶ و ۲۵۴ میلیارد ریال اعتبار تخصیصی توسط بانک ها در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه محقق شده است.

این مسوول گفت: یکی از روش های دیگر ایجاد فرصت اشتغال برای مددجویان بهزیستی پرداخت تسهیلات  قرض الحسنه خوداشتغالی و مشاغل خانگی بوده که در سال گذشته برای ۴۲۴ نفر از مددجویان با ۲۱۱ هزار و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار انجام شده است.

رمضانی اضافه کرد: پرداخت تسهلات قرض الحسنه در قالب کارفرمایی به عنوان مشوق جهت جذب مددجویان یکی از روش های دیگر ایجاد اشتغال در استان قزوین بوده که به میزان ۱۱ میلیارد ریال تخصیص یافته و منجر به اشتغال ۲۵ معلول جویای کار شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: در سال گذشته اعتباراتی هم در زمینه بیمه خویش فرمایی وکارفرمایی معلولان، بیمه خویش فرمایی وکارفرمایی نیازمندان جبران عدم کارایی معلولان و پرداختی به کانون معلولان تخصیص یافته است.

بهزیستی استان قزوین دارای ۱۱۰ هزار مددجو است.

کد خبر 34162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد