آخرین کمیته مناسب سازی شهرستان رفسنجان برگزار گردید

به گزارش یزدان کرمان آموزش دوره های مناسب سازی جهت دهیاران و بخشداران رفسنجان

به گزارش یزدان کرمان در آخرین روزهای آخرین ماه سال۹۹ کمیته مناسب سازی شهرستان رفسنجان برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستا ن رفسنجان برگزار شد عباس بلندی رییس بهزیستی رفسنجان ودبیر کمیته با اشاره به اهمیت لزوم همکاری مسئولانه همه دست اندرکاران این امر در رفع موانع فیزیکی وفرهنگی تاریخی موجود در سطح شهر های استان کرمان به خصوص شهرستان رفسنجان گفت : به لحاظ قرار گرفتن رفسنجان در مسیر های پر تردد ترانزیتی وجمعیت معلولین وافراد دارای محدودیت در این شهر از همه مسئولین میخواهم تا برای مناسب سازی این شهر اهتمام ویژه داشته باشد.
بلندی با تشریح برنامه های در نظر گرفته شده جهت اجرا در سال جدید اظهار داشت : در نظر داریم در سال ۱۴۰۰ از طرف بهزیستی برای کلیه دهیاران بخش های مختلف آموزش مناسب سازی داده شده و سپس زمان وفضای مناسب سازی توسط بخشداران به بهزیستی اعلام گردد.
وی افزود : تصمیم داریم حداقل یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در سال ۱۴۰۰ مناسب سازی شود.
بلندی همچنین با اشاره به تشویق دستگاههایی که در خصوص مناسب سازی همکاری لازم را داشته اند. در آینده نزدیک گفت : هماهنگی با بهزیستی استان جهت، مصوب نمودن دوره های آموزشی مناسب سازی در سال آتی صورت خواهد پذیرفت.
رییس بهزیستی رفسنجان در ادامه از تشکیل گارگروه تخصصی با کلیه دستگاههایی که مرجع صدور پروانه می باشند.جهت افزودن ایتم های مناسب سازی قبل از صدور پروانه خبر داد
در ادامه این جلسه حضار به بحث وتبادل نظر در خصوص دستور کار ارائه شده وپیگیری اجرای مصوبات جلسات قبل پرداختند

کد خبر 34146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد