ملارد| آغاز واکسیناسیون بیماران و پرسنل مراکز غیردولتی نگهداری از افراد سالمند

طی پیگیری های صورت گرفته از سازمان بهزیستی و همینطور همکاری شبکه بهداشت و درمان واکسیناسیون سالمندان در دو مرکز نگهداری شبانه روزی غیردولتی سالمندان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تقدیر از زحمات مدیران و کارکنان این مراکز طی یکسال اخیر در کنترل و پیشگیری شیوع بیماری کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت: دو مرکز سالمندان فعال در این شهرستان با ظرفیت نگهداری بیش از 130 نفر در برابر ویروس کرونا و بیماری کووید 19 واکسینه شدند.

داود خادم افزود: علاوه بر اقدامات بسیاری که در طی این مدت در این خصوص صورت گرفته بود در اواخر تابستان گذشته نیز واکسن آنفولانزا جهت تمامی بیماران مراکز نگهداری توانبخشی این شهرستان توزیع شده و ما در تلاش هستیم تا همگام با سایر مراکز نگهداری توانبخشی تحت نظارت سازمان بهزیستی واکسیناسیون را به نوبت در سایر مراکز نیز انجام دهیم.  

خادم ضمن تاکید بر اهمیت رعایت تمامی موازین بهداشتی پس از تزریق واکسن نیز گفت: تمامی واکسیناسیون های صورت گرفته با بررسی دقیق پزشک بر روی شرایط سالمندان مراکز و در نظر گرفتن تمامی جوانب انجام شده است.

کد خبر 34143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد