شمیرانات| سرپرست بهزیستی شهرستان به دیدار فرماندار رفت

سرپرست بهزیستی شهرستان شمیرانات در دیدار با فرماندار این شهرستان از دیدگاه مثبت و حمایت های وی در ایجاد و پایگاه ثابت برای جامعه هدف تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علیرضا عمادی که با همراهی معاونین پشتیبانی، توانبخشی، اجتماعی و مشارکت های مردمی در نشستی از همراهی و مساعدت فرماندار در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد و ضمن تشریح عملکرد بهزیستی به نقش مهم فرماندار در اجرای مصوبات شورای مشارکت ها که باعث حمایت مالی از گروه های هدف در روز های پایانی سال شده پرداخت.

عمادی افزود: دیدگاه مثبت و حمایت های فرماندار در ایجاد پایگاه ثابت و با ثبات برای مددجویان و حمایت از برنامه های استراتژیک تخصصی در بهزیستی شایسته تکریم است.

در ادامه فرماندار شهرستان شمیرانات نیز ضمن قدردانی از فعالیت های مجموعه بهزیستی در راستای ارائه خدمات مطلوب به گروه های هدف بیان داشت: ایجاد روحیه نشاط در کارکنان منجر به افزایش کارایی و عملکرد و بالطبع باعث انعکاس و تقویت آن در گروههای هدف می گردد .

 سید مهدی ساداتی به عملکرد مثبت بهزیستی شمیرانات در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای فرایند های تخصصی از سوی سازمان و ضرورت حمایت و همپوشانی دستگاه های همکار از برنامه های کاربردی و عملیاتی بهزیستی مهم و حائز اهمیت است.

 فرماندار شمیرانات در پایان به نقش مهم و جایگاه اصیل بهزیستی در توانمندسازی و حمایت از معلولان و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار و افراد در معرض آسیب اجتماعی تاکید کرد.

کد خبر 34141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد