نشست ویدئو کنفرانسی مدیرکل بهزیستی استان با روسای شهرستان ها

نشست ویدئو کنفرانسی مدیرکل بهزیستی استان با روسای شهرستان ها

شورای معاونین بهزیستی استان تهران از طریق ویدئو کنفرانس با روسای ادارات بهزیستی در شهرستان ها نشست مشترک برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیر کل بهزیستی استان تهران با بیان مطلب بالا تصریح کرد: متأسفانه با توجه به شروع موج چهارم ویروس کرونا و با هدف عدم برقراری کمتر رابطه و حضور نیافتن مدیران شهرستان ها در تهران و پرهیز از دید و بازدیدهای نوروزی مرسوم در ادارات، شورای معاونین را با حضور برخط مدیران شهرستان ها تدارک دیدیم.

امین شاهرخی در ادامه خاطرنشان کرد: در این نشست، روسای شهرستان ها گزارشی مبسوط از برنامه ها و اقدامات سال گذشته و همچنین راهکارها و پیش بینی های خود در سال ۱۴۰۰ در راستای افزایش ضریب خدمات رسانی بهینه به جامعه هدف سازمان بهزیستی ارائه کردند.

وی افزود: مقرر شد در قالبی ویژه توان حداکثری برای اجرایی شدن شعار سال که توسط مقام معظم رهبری انتخاب شده در همه ابعاد بهزیستی در سراسر استان تهران به کار گرفته شود.

شاهرخی در ادامه اظهار داشت: با توجه به بستر الکترونیک بودن نشست، معاونان و کارشناسان مسئول دوایر و دفاتر استان و شهرستان ها نیز در این نشست حضور داشتند و برنامه و طرح های سال جدید را با یکدیگر مرور کرده و دستورات لازم نیز در مسیر عملیاتی شدن آنها صادر و به همکاران ابلاغ شد.

کد خبر 34139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد