کارکنان اورژانس اجتماعی باید رویکرد پژوهشی وتحلیلی نسبت به مسائل اجتماعی داشته باشند

نشست تخصصی وکارگاهی معاون اجتماعی بهزیستی مازندران با نیروهای 123اورژانس اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی شهرستان ساری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران وحید حسین زاده، معاون اجتماعی بهزیستی مازندران ضمن تاکید بر تاب آوری اجتماعی وخود مراقبتی همکاران، گفت: باتوجه به تغییرات وتحولات شتابان پدیده های اجتماعی وتغییرات زیست روانی، اجتماعی و فرهنگی مردم به ویژه کودکان، روانشناسان ومددکاران در حوزه اجتماعی باید نقش تعادل سازی در حوزه اجتماعی را ایفا کنند.

وی با تاکید براینکه کارکنان اورژانس اجتماعی باید رویکرد پژوهشی وتحلیلی نسبت به مسائل اجتماعی داشته باشند، افزود: آسیب ها و مسائل امروز جامعه و نظام اجتماعی در آینده را می توان از افرادی که به مراکز اورژانس اجتماعی مراجعه می کنند شناسایی و ارزیابی کرد تا بتوان راهکارهای مناسب را در این زمینه انجام داد.

معاون اجتماعی بهزیستی مازندران با بیان اینکه کارشناسان اورژانس اجتماعی باید ذهنیت افراد را برای آینده آماده وتفکر اجتماعی رارواج دهند، ادامه داد: محوراصلی کار دراورژانس اجتماعی ساماندهی مددجویان است که کارتیمی وتخصصی می باشد.

حسین زاده تاکید کرد: باید پیگیری پس از تماس و ترخیص مددجویان توسط کارشناسان انجام وگزارش تحلیلی صورت گیرد تا در روند انجام فرایند تخصصی خدمات، شاهد بهبود عملکرد باشیم.

وی در ادامه از حمایتهای دکتر گوهردهی مدیرکل بهزیستی استان مازندران جهت فراهم کردن امکانات رفاهی و حمایتهای مالی برای اورژانس اجتماعی و پرسنل آن تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این نشست مسئولین واحدها به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.

کد خبر 34129

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد