پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان مازندران در پی درگذشت شادروان آرش برمر از همکاران اورژانس اجتماعی بهزیستی مازندران

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران در پی درگذشت مرحوم آرش برمر از همکاران اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر پیام تسلیت صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام تسلیت دکتر گوهردهی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

"وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ"

تسکین می دهیم قلب هایمان را به مشیت و وعده ی الهی که همانا بازگشت همه به سوی ذات اقدس اوست، پناهی که آرامشگاه ابدی ست ما را..

امروز داغ همکار عزیزی را بر سینه داریم که عروج ملکوتی اش در باورمان نمی گنجد. همکاری که برای مددرسانی به جامعه ی هدف از انجام‌ خدمت و گذشت فروگذار نمی کرد. 

خبر درگذشت ناباورانه همکار پرتلاش مان  مرحوم  " آرش برمر "، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

انسانی خدمتگذار که در دوران فعالیت خویش در بهزیستی، منشا  نیکی بوده و همواره همراه وهمدل با خانواده بزرگ بهزیستی، جامعه هدف و مددجویان بهزیستی بود. 

امیدوارم روح بلند ایشان نزد خداوند سبحان دارای قرب و منزلت باشد و نام و یاد او جاودان و بر لوح درخشان خدمتگزاری و تاریخ مددکاری سازمان بهزیستی کشور، ماندگار باشد. 

️اینجانب مصیبت هجران و فقدان این همکار عزیز را به خانواده محترم آن مرحوم و کارکنان و همکاران عزیز بهزیستی استان صمیمانه تسلیت عرض می نمایم . به مدد کلام الهی " انا لله و انا الیه راجعون "و رسیدن به حریم امن الهی، از خداوند متعال برای روح آن مرحوم ، آمرزش و آرامش الهی و برای بازماندگان و خانواده داغدیده بهزیستی مازندران، شکیبایی و صبر مسالت دارم . 

دکتر فرزاد گوهردهی

مدیر کل بهزیستی مازندران

کد خبر 34120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد