۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
به پویش سقف همدلی بپیوندید

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوا ن مدیرکل بهزیستی استان کرمان از شروع پویش سراسری سقف همدلی برای تامین مسکن مددجویان بهزیستی خبرداد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،در مراسم تجلیل از خیران در طرح پازل همدلی عباس صادق زاده، مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: طرح پازل همدلی برای کمک به شصت هزار دانش آموز جا مانده از تحصیل تحت پوشش بهزیستی اجرا شد و هدف از برگزاری این مراسم قدردانی از خیران و دست اندرکاران طرح پازل همدلی در استان کرمان است.
او گفت: طرح پازل همدلی مصداق کوچکی از همراهی و همدلی یک جامعه برای توجه به آسیب‌ها و موضوعات اجتماعی است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان تصریح کرد: همدلی یعنی مشکلات وآسیب‌های اجتماعی گروه‌های مختلف اجتماعی را درک کنیم، زیرا مشکلات بعضی از خانواده‌ها از باب فقدان سواد اجتماعی است.
صادق زاده با تاکید بر اینکه درک خانواده‌ها از یکدیگر زمینه ساز و تامین کننده بهداشت روانی آن جامعه است؛ ادامه داد: امروز با رشد آسیب‌های اجتماعی نو پدید مواجه هستیم که هیچ چیز جز همدلی در رفع آن موثر نخواهد بود.
او افزود: جامعه امروز نیازمند تفکر همدلی و گره گشایی از کار دیگران بوده و این توصیه‌ها به صورت مکرر در دین اسلام آورده شده است.
صادق زاده تصریح کرد: در شرایط جامعه امروز از لحاظ آسیب‌های اجتماعی در وضعیت خوبی قرار نداریم بنابراین باید در جامعه همراه‌تر و منسجم‌تر عمل کرده و در کنار یکدیگر باشیم.
او از شروع پویش سراسری سقف همدلی برای تامین مسکن مددجویان بهزیستی خبرداد.
در پایان مراسم  از ۲۵ خیر کرمانی تجلیل شد

کد خبر 34109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد