چهارمین وآخرین شورای اداری بهزیستی استان کرمان در سال جاری برگزار گردید

به‌ گزارش یزدان کرمان در آستانه عید مبعث پیامبر مهربانیها و به زیستن حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله ، آخرین و چهارمین شورای اداری استان در سال ۹۹ با حضور اعضای این شورا در قالب وبینار برگزار گردید.

به گزارش یزدان کرمان

طی این نشست که در سالن کنفرانس ستاد بهزیستی استان پیگیری شد ، پس از توصیه ها وطرح دیدگاههای مدیریتی و اداری مدیر کل بهزیستی استان دکتر عباس صادق زاده ؛ روسای شهرستانی اداره های بهزیستی در سراسر استان به طرح نقطه نظرات و مسائل ومشکلات حیطه مسئولیتی خود پرداختند.
ادامه این نشست پس از سخنان ۲۳ رییس شهرستان های استان ،با پلسخگویی و ارائه راهکار توسط معاونین تخصصی و روسای ستادی همراه بود.
در ادامه و در بخش پایانی این همایش نیز عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی کرمان طی سخنانی با تقدیر از تلاشهای ارزشمند معاونین ، کارشناسان و روسای
ادارات بهزیستی در طول سال جاری ضمن ارایه توصیه های تکمیلی خود در زمینه های مختلف اداری و تشریح وظایف ویژه روسا و مسئولین در شرایط پایان سال مالی و همچنین شرایط ویژه کلی حاکم بر جامعه در آخرین سال فعالیت دولت ؛ بردقت نظر و توجه ویژه همه کارکنان بهزیستی بخصوص مدیران ومسئولین به وظایف قانونی و اجتماعی تاکید نموده و اظهار داشت : وظیفه همه ما این است که بدور از هرگونه حمایت و جانبداری از گروه و یا شخص خاص همه آحاد مردم را به شرکت پر شور در انتخابات آینده دعوت نماییم.
وی با اشاره به اینکه بهزیستی دستگاهی تخصصی و خدمت رسان است گفت : همه ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم بهترین خدمت را به جامعه هدف ارائه نماییم و در این صورت است که رضای پروردگار را کسب می نماییم.
صادق زاده اذعان داست : خط قرمز من و همه اعضای شورای معاونین تعلل در خدمت رسانی به جامعه هدف است و در این مورد هیچ گونه قصوری را از هیچ کس نمی پذیرم.
وی همچنین ضمن اشاره به سختی کار همه همکاران بهزیستی خصوصا در شرایط کوئید ۱۹ ،بیان داشت : بنده میدانم که خدمت رسانی در این شرایط چقدر سخت است و شما عزیزان صبورانه و با سعه صدر همه ناملایمات احتمالی را تحمل می نمایید و سعی میکنید که بهترین خدمت را به مردم ارائه کنید و من دست تک تک شما را می بوسم.
شایان ذکر است چهارمین شورای اداری بهزیستی استان کرمان پس از ۱۱ ساعت بحث و مشورت و تبادل اندیشه به کار خود پایان داد

کد خبر 34103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد