۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
اولین جلسه شورای اداری در سال جدید

جلسه شورای اداری با حضور مدیر کل بهزیستی استان، ذیحسابی، معاونت پشتیبانی و توسعه نیروی انسانی، معاونین حوزه های تخصصی، روسای شهرستانها و مسئولین دفاتر برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیر کل بهزیستی استان با تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی و نشاط برای همکاران  گفت: امیدواریم با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری بتوانیم در جهت اهداف سازمان و ارائه خدمات به جامعه هدف  برنامه ریزی های مناسبی داشته باشیم.

وی گفت:بهزیستی از تنوع خدمات زیادی برخوردار می باشد تعدادی از مدد جویان بصورت مستقیم و مابقی بصورت غیر مستقیم خدمات دریافت می کنند.

مدیر کل بهزیستی استان در بحث اعتیاد افزود:بحث اعتیاد مورد مهمی است که باید در این حوزه تلاشهایمان را در جهت ارائه خدمات به  مددجویان و خانواده های آنها بیشتر کنیم تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در این حوزه باشیم.

وی خاطر نشان کرد بحث اعتیاد تنها در سازمان بهزیستی نیست  بلکه نهادها و دستگاهای مرتبط باید وارد کار شوند تا با کمک و همکاری مشکل مدد جویان و کاهش اعتیاد و آسیب های آن در استان مرتفع گردد.

مهدی دیناری گفت یکی از مشکلات اصلی بحث آمار است که نیاز به یک تیم قوی جهت اطلاع رسانی مناسب در حوزه آمار و ارقام  می باشد که امیدواریم با همکاری کارکنان در جهت رفع مشکلات این امر مهم عملی گردد.

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه افزود: مراکز تحت پوشش باید در ارائه خدمات به جامعه هدف کنترل و در صدور پروانه مجوز فعالیت برای هر مرکز دقت نظر بیشتری شود و از افراد سالم، قوی و دلسوز در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف استفاده شود.

مهدی دیناری در بحث شهرستان ها خاطر نشان کرد رسیدگی به امور کاری و مشکلات هر شهرستان باید در همان شهر ستان با هماهنگی رئیس و کارشناس شهرستان حل گردد و روسای شهرستان باتوجه به شعار سال مقام معظم رهبری تولید و پشتیبانی و مانع زدایی ها را در برنامه کاری خود قرارداده و به آن عمل کنند.

گفتنی است در پایان جلسه معاونین و رو سای شهرستان گزارشی از مشکلات حوزه را ارائه نمودند.

    

کد خبر 34098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد