مدیر کل بهزیستی استان البرز با اهداء گل از زحمات کارکنان این اداره کل تقدیر و تشکر نمود

مدیرکل بهزیستی به اتفاق معاون پشتیبانی و رئیس اداره حراست بهزیستی استان با اهداء شاخه گل، نوروز فرخنده و آغاز سال نو شمسی را با حضور در اتاق کار کارکنان به ایشان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، در آغاز سال نو دکتر «اسدالله حیدری» مدیرکل بهزیستی استان البرز با اهداء شاخه گل، نوروز فرخنده و آغاز سال نو را با حضور در اتاق کار کارکنان بهزیستی استان البرز تبریک گفت و از زحمات و خدمات همکاران در سال گذشته تقدیر نمود.  

دکتر حیدری در حاشیه این مراسم گفت: به عنوان مدیرکل بهزیستی استان البرز بر خود لازم می دانم در آستانه ی سال نو ضمن قدردانی از فعالیت ها و خدمات همکارانم به عنوان عناصر مؤثر در ارتقاء سطح زندگی و رفاه اجتماعی جامعه هدف، آغاز سال جدید را با حضور در محل کارشان تبریک عرض نمایم و برایشان آرزوی توفیق و شادکامی داشته باشم.

وی افزود : از پرسنل خدوم و صدیق بهزیستی استان البرز که در ستاد استان و ادارات بهزیستی شهرستان های تابعه مشغول به فعالیت و خدمت رسانی هستند و برای تحقق اهداف عالی سازمان بهزیستی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند سپاسگزارم و امیدوارم در سال جدید با تلاشی مضاعف، همدلی و همیاری بیش از پیش در مسیر ارتقاء کیفیت زندگی مددجویان و تحقق مفهوم والای بهتر زیستن گام برداریم.

کد خبر 34066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد