شمیرانات| دیدار با امام جمعه و بخشدار لواسانات 

سرپرست بهزیستی شهرستان شمیرانات در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید سعید لواسانی امام جمعه لواسانات و رضا طاهر خانی بخشدار این خطه اعلام آمادگی کرد که بهزیستی صدور مجوز مراکز غیر دولتی و N.G.O ها را برای افراد تحصیلکرده و ذیصلاح منطقه به منظور واگذاری فعالیتها تسریع نماید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علیرضا عمادی در این دیدارها ضمن تبریک شروع سال نو و ولادت حضرت مهدی (عج)، به مسئله آسیب های اجتماعی و نقش آن در منطقه و عوارض آسیب ها به خصوص زنان  بی سرپرست و بد سرپرست پرداخت و افزود: برنامه های استراتژیک در راستای حمایت و ساماندهی گروه های هدف، جزء فرآیندهای سازمانی و اولویت های بهزیستی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع آسیب های اجتماعی و نقش خدمات سازمان در کنترل، کاهش و نقش مشاوره و آموزش در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و وظایف سایر دستگاههای دولتی و بخش غیردولتی در راستای هم پوشانی خدمات بهزیستی  به عنوان عوامل اثربخش هستند.

عمادی در پایان، ضمن تشکر از امام جمعه لواسانات به عنوان عضو مشارکتهای مردمی شهرستان و حمایت ایشان از بهزیستی قول حضور بیشتر بهزیستی در این منطقه و نقش فعال تر و اثر گذار آن به عنوان سازمان متولی  به اعضای جامعه هدف را داد.

امام جمعه لواسانات نیز در این دیدار، ضمن حمایت از برنامه های شاخص بهزیستی بیان داشت: استفاده از ظرفیت‌های بخش غیردولتی و افراد فرهیخته در امر شناسایی و کمک به کنترل آسیبها می تواند اثرگذار باشد.

گفتنی است، در این دیدار، معاونین امور اجتماعی و مشارکت های مردمی، سرپرست بهزیستی شمیرانات را همراهی می کردند.

کد خبر 34062

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد