اولین جلسه شورای معاونین در سال1400/تحقق شعار سال با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»

اولین جلسه شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با دستورکار اشتغال و تحقق شعار سال با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» به ریاست دکتر فرحناز محمدی و با حضور اعضای شورا در سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: صبح امروز اولین جلسه شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با دستورکار اشتغال و تحقق شعار سال با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» به ریاست دکتر فرحناز محمدی و با حضور اعضای شورا در سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با تاکید بر تمام تلاش و توان همکاران در راستای تحقق شعار سال و رفع موانع موجود گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که مددکاران و کارشناسان در حوزه های تخصصی باید توجه بیشتری به ان داشته باشند آماده سازی شغلی مددجویان برحسب نیاز جامعه و مهارتهای تخصصی آنان است تا انگیزه لازم برای ادامه فعالیت و تولید در آینده کاهش نیابد.

در این جلسه موانع و چالشهای موجود در برنامه اشتغال مددجویان در سال گذشته مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و مقرر گردید نظارت و پیشنهادات کاربردی جهت تصمیم گیری ها در سطح کلان به نهادهای ذیربط انعکاس یابد.

کد خبر 34060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد