به کسب مدال در مسابقات بین المللی می اندیشیم

سرمربی تیم ملی کشتی ناشنوایان کشور گفت؛ هدف ما کسب مدال در مسابقات بین المللی استانبول ترکیه است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، «رضا لایق» ضمن قدردانی از همکاری تنگاتنگ بهزیستی استان قزوین در حمایت از اردوی دو روزه کشتی گیران ملی ناشنوای کشور در قزوین بیان کرد: قزوین یکی از شهرهای پیشرو و حامی معلولان در کشور محسوب می شود و از اینکه یکی از اردوهای خود را در این شهر سپری کردیم بسیار خوشحالیم.

وی ادامه داد: هم اکنون ۲۴ کشتی گیر در رده بزرگسال و ۱۲ کشتی گیر در رده جوانان در اردوی آماده سازی تیم ملی حضور دارند که خود را برای مسابقات بین المللی در تاریخ ۱۰ تیر ماه سالجاری که در استانبول کشور ترکیه برگزار می شود، آماده می کنند و هدفمان کسب مدال در این دوره از مسابقات است.

سرمربی تیم ملی کشتی ناشنوایان کشور با بیان اینکه خوشبختانه سطح آمادگی تیم به بالای ۷۰ درصد رسیده است، گفت: تمام تجربیات چند دهه اخیر خود را در اختیار تیم ملی کشتی ناشنوای کشور قرار می دهم تا با کسب موفقیت و پیروزی، سرود پرافتخار ایران را طنین انداز کنیم.

لایق در پایان ابراز امیدواری کرد: کشتی یکی از ورزش های اصیل و پهلوانی ایران است که امیدواریم با حمایت از این رشته پرطرفدار و پرافتخار، زمینه حضور خیل عظیمی از جوانان را مهیا کنیم.

کد خبر 34048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد