شورای اداری بهزیستی کردستان با حضور دکتر محسن فتحی نماینده مجلس شورای اسلامی تشکیل شد

فتحی : مجلس در قانون بودجه حمایت های بیشتری از اقشار آسیب پذیر می نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان دکتر محسن فتحی نماینده مردم شریف شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ با حضور در اداره کل بهزیستی استان کردستان،ضمن دیدار با کارکنان  ، از تلاش های مدیر کل‌ ، کارشناسان و مددکاران قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان، وی در جلسه شورای مدیران حضور یافت و پس استماع گزارش عملکرد مسئولان ادارات و معاونین بهزیستی کردستان، قول مساعد جهت پیگیری مشکلات مربوطه را داد.

نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره خدمات عدیده بهزیستی به جامعه هدف این سازمان، اظهار داشت : قطعا فعالیت های چشمگیر و ارتقای سطح کیفی و کمی ارایه خدمات بخاطر وجود مدیریت قوی و مسلط و کارکنان پیگیر و تلاشگر رقم خورده است.
قبل از سخنان دکتر فتحی، سید صباح قریشی مدیر کل بهزیستی استان کردستان،  کسب رتبه های برتر کشور  توسط بهزیستی کردستان را محصول همدلی مسولان و کارشناسان زحمتکش ذکر کرد و گفت : بهزیستی با حجم زیادی از خدمات ، از ژنتیک ( قبل از تولد) تا زمان سالمندی ، توانسته است علاوه بر وظایف مصوب ، تقریبا به مجموع مردم جامعه خدماتی در خور ارائه نماید ، یعنی این خدمات علاوه بر افراد دارای معلولیت و بی سرپرست و مددجو ، برای افراد سالم با توجه به نیاز آنان ، از جمله غربال گری شنوایی نوزادان، خدمات ژنتیک برای زوجین در آستانه ازدواج ، مشاوره های حضوری و تلفنی به خانواده ها ی غیر تحت پوشش را انجام داده است.
وی در ادامه ضمن سپاسگزاری از حمایت های مالی رئیس و معاونین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان بخاطر اختصاص مساعدت های مالی به افراد دارای معلولیت و مددجویان ، از پیگیری و نگاه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این برهه حساس تشکر کرد.

کد خبر 34010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد