خبر تجمیعی|سفر دکتر رضوان مدنی به استان کرمانشاه

دکتر فاطمه رضوان مدنی، رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در سفر به استان کرمانشاه از نزدیک در جریان روند فعالیت های حوزه پیشگیری اداره کل بهزیستی در این استان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از کرمانشاه، حضور در  نخستین جلسه شورای اداری بهزیستی استان در سال جدید، بازدید از مرکز مثبت زندگی شهرستان کرمانشاه از برنامه های سفر دکتر رضوان مدنی به این استان بود.

مگاپروژه پیشگیری از طلاق و تحکیم بنیان خانواده در ۵ سال اول زندگی در دستور کار معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی کشور

دکتر فاطمه رضوان مدنی رییس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با حضور در اولین جلسه شورای اداری بهریستی استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ از راه اندازی مگا پروژه تحکیم بنیان خانواده در ۵ سال اول زندگی زندگی خبر داد.

اولین جلسه شورای اداری بهزیستی استان کرمانشاه 

اولین جلسه شورای اداری بهزیستی استان کرمانشاه با حضور دکتر رضوان مدنی در سالن جلسات این اداره کل و از طریق ویدئو کنفرانس با روسای شهرستان های تابع استان برگزار شد.

بازدید از مرکز مثبت زندگی شهرستان کرمانشاه با حضور رییس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان

رضوان مدنی راه اندازی مراکز مثبت زندگی را نقطه عطفی در بهبود خدمات، عدالت و رفاه اجتماعی دانست و افزود انتظار داریم برای به ثمر نشستن زحمات، همکاران تمام تلاش خود را در خصوص عملیاتی کردن برنامه های سازمان به کار گیرند.

طراحی برنامه کنترل طلاق بهزیستی برای ۵ سال بعد از ازدواج/ آسیب‌های اجتماعی رصد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فاطمه رضوان‌مدنی در جلسه شورای اداری بهزیستی استان کرمانشاه، اظهار داشت:کار برای رفع مشکلات نیازمندان و آسیب‌دیدگان اجتماعی اجر معنوی بسیار بالایی دارد و اگر این کار برای رضای خدا باشد اثرات آن هم در امور اداری و هم در زندگی شخصی مشخص خواهد شد.

ببینیم|بازدید از مرکز مثبت زندگی شهرستان کرمانشاه با حضور رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 34003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =