دیدار سرپرست بهزیستی هرمزگان با فرماندار شهرستان رودان

سرپرست بهزیستی هرمزگان گفت : توانمند سازی مددجویان با وارد کردن آنها به بازار کار و اشتغال و تولید مهمترین اولویت بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دکترابراهیم حسن نژاد در این دیدار با اشاره به نگاه ویژه بهزیستی به موضوع آسیب های اجتماعی گفت: هم اکنون شناسایی دقیق آسیب های هر شهرستان در دستور کار قرار دارد.

سرپرست بهزیستی هرمزگان بررسی آسیب های معلولیت در نقاط مختلف استان را دیگر برنامه بهزیستی عنوان کرد.

وی توانمند سازی مددجویان با وارد کردن آنها به بازار کار و اشتغال و تولید را مهمترین اولویت بهزیستی دانست و با توجه به اهمیت این امر ، خواستار مشارکت و تعامل همه جانبه در این زمینه شد.

فرماندار شهرستان رودان نیز در این دیدار اظهار داشت: توانمند سازی مددجویان ، نیازمند تدوین یک برنامه راهبردی و اصولی در سطح استان است.

مصطفی غلامپور با اشاره به برخی آسیب های اجتماعی در جامعه گفت: با توجه به شرایط موجود تحقق توانمند سازی مددجویان ضرورتیست که باید به بهترین نحوه ممکن محقق شود.

فرماندار رودان با اذعان به این نکته که در امر تامین مسکن معلولین حرکت های بسیار مثبتی در شهرستان اتفاق افتاده است اظهار داشت : آگاه سازی با تدوین یک رویکرد آموزشی و وجود مراکز توانبخشی از نیازهای شهرستان در راستای کاهش معلولیت هاست.

کد خبر 33969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد