پرداخت ذخیره مرخصی بازنشستگان بهزیستی گیلان

لعیا عظیمی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی گیلان از پرداخت ذخیره مرخصی بازنشستگان سال های ۹۷ و ۹۸ بهزیستی گیلان خبر داد .

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی گیلان ظهر امروز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت‌گرفته و در راستای تکریم بازنشستگان محترم، ذخیره مرخصی بازنشستگان سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ بهزیستی استان گیلان پرداخت شد.
عظیمی ، با تقدیر از سی سال خدمت بازنشستگان گفت: با پیگیری های مستمر مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد و مکاتبات انجام شده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، اداره اقتصاد و دارایی و خزانه استان ، ذخیره مرخصی تمامی همکاران بازنشسته با اعتباری بالغ بر سیزده میلیارد ریال به حساب همکاران واریز و در حال تسویه می باشد.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی ضمن تشکر از  تدبیر و حمایت های مدیرکل محترم و هماهنگی همکاران خود در حوزه مالی و بودجه ستاد و ادارات بهزیستی شهرستان ها ، که با تلاش شبانه‌روزی این اسناد مالی را آماده کرده بودند گفت : مفتخریم که بهزیستی گیلان  جز اولین دستگاه های اجرایی است که وجوه را واریز کرده و خوشحالیم که با هماهنگی همکارانمان این قدم و وظیفه به‌خوبی انجام شد.

کد خبر 33961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد