۳۳ هزار تماس با خط صدای مشاور بهزیستی قزوین برقرار شده است

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ۳۳ هزار تماس با خط صدای مشاور بهزیستی استان قزوین در سال گذشته برقرار شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی اظهار داشت: خط ۱۴۸۰ سازمان بهزیستی یکی از برنامه های این سازمان در راستای انجام اقدامات مشاوره ای است و با استقبال خوب مردم استان قزوین رو به رو شده است.

وی افزود: براساس این طرح مردم بدون مراجعه به دفتر یا مرکزی به صورت تلفنی مشکل خود را مطرح و مشاوره های لازم توسط کارشناسان مجرب بهزیستی انجام می شود.

این مسوول گفت: این خط از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب به صورت همه روزه حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به مردم استان قزوین است و مردم می توانند برای انجام مشاوره های مختلف با این خط تماس برقرار کنند.

وارثی اضافه کرد: این مشاوره ها در حوزه های مختلف فردی، خانوادگی، تربیتی، تحصیلی، اعتیاد، کرونا و بسیاری از موضوعات دیگر صورت می گیرد.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: امیدواریم با اجرای طرح ها و برنامه های مختلف در زمینه های مشاوره و روانشناختی مشکلات مردم را در حد توان کاهش دهیم

کد خبر 33933

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد