شاهرود | ۱۷۵ نفر از سالمندان و معلولان در مراکز شاهرود نگهداری می شوند

علی اصغر خانی نماینده مردم شریف شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از مراکز شبانه روزی توانبخشی تحت نظارت بهزیستی شهرستان شاهرود بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ علی اصغر خانی نماینده شریف شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با سالمندان و معلولین مقیم در مراکز توانبخشی شهرستان شاهرود دیدار کرد. در این دیدار که به منظور تبریک سال نو و نیمه شعبان انجام شد، مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود، دکتر خانی را همراهی کردند.

مسعود جهانسیر در این دیدار ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) و سال نو بیان کردند: در سطح شهرستان شاهرود ۳ مرکز توانبخشی به ۱۷۵ سالمند و معلول خدمات شبانه روزی مراقبتی ارائه می دهند.

ایشان ادامه داد: ۶۴ سالمند در مرکز ثامن الائمه، ۶۷ بیمار اعصاب و روان در مرکز قائم و ۴۴ معلول ذهنی دختر در مرکز سمیه نگهداری می شوند که اداره امور این مراکز توسط موسسات خیریه تحت مجوز بهزیستی انجام می شود.

علی اصغر خانی ضمن تبریک سال جدید به کارکنان این مراکز از خدمات و تلاش های ایشان تقدیر و تشکر نموده و افزود: کار کردن در این مراکز سخت و دشوار است و برای این کار می بایست عشق و علاقه مندی وجود داشته باشد.

ایشان عیادت از سالمندان و معلولین را سبب شادی جسمی و روحی آنها دانست و ادامه داد: ارج نهادن به معلولین و سالمندان از وظایف انسانی و دینی ماست که در دین اسلام نیز به آن تاکید شده است.

کد خبر 33932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد