پیام تبریک مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت نیمه شعبان

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در پیامی سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان «عج» را به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور استان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ متن پیام دکتر سعید فریور به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه شعبان خجسته زادروز دوازدهمین ستاره پنهان آل محمد (ص) و نجات دهنده عالم بشریت است. آن امام همامی که برقرارکننده عدل و داد در جهان بشری خواهد بود و تمامی مظلومان و ستمدیدگان و مسلمانان و دینداران جهان در انتظار ظهورش هستند و برای آمدنش دعا می کنند. 

شعبان المعظم دروازه تشرف به رمضان المبارک و فرصت طلایی دیگری برای عبودیت و بندگی و ماه اعیاد فاخر و شادمانی اهل بیت علیهم السلام است. 

 از این میان نیمه شعبان چون نگینی می درخشد که جشن میلاد فرخنده و خجسته یگانه منجی عالم بشریت و آخرین ذخیره الهی را در دل خود جای داده است. 

اینجانب، میلاد مسعود یگانه‌ منجی عالم بشریت‌، حضرت ولی‌عصر «ارواحنا له الفداه» را به همه مسلمین جهان و منتظران ظهور، خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر، مردم شریف و شهید پرور استان آذربایجان غربی و سربازان گمنام آن حضرت، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و همچنین توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین و شیعیان اهل‌بیت «علیهم‌السلام» مسئلت دارم .

دکتر سعید فریور 

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی

کد خبر 33921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد