۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
پیام تبریک نیمه شعبان

مدیرکل بهزیستی استان در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُواْ فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ

اکنون که جهان بیش از هر زمان دیگری، در تب انتظار یگانه منجی خود می سوزد و انسانیت، ظهور پرچمدارحکومتی فراگیر و عدالت گستر را به انتظار نشسته و عدالت برای پای‌بوسی قدمش لحظه شماری می‌کند، بر ماست که در عصر غیبت، با انتظار فرج که از برترین عبادت‌هاست، همراه با اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ستم و فساد، زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرتش باشیم و از پیشگاه حق تعالی ظهورش را طلب نماییم.
در نظام جمهوری اسلامی ، سالروز این میلاد خجسته ، به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است که به حق شایستة این دلاوران و ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

اینجانب، میلاد مسعود یگانه‌ منجی عالم بشریت‌،حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفداه)را به همه منتظران ظهور ، هموطنان عزیز، مردم شریف استان همدان، سربازان گمنام آن حضرت، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت مسئلت می نمایم.

کد خبر 33903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد