پیام تبریک مدیرکل بمناسبت نیمه شعبان

و او می آید تا برگونه های گلبرگ عدالت شبنم امید بیافشاند و شمیم روح افزای صلح و آرامش را در گستره ی زمان و مکان بگستراند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیرکل بمناسبت نیمه شعبان ، میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کردند :

با سلام و احترام

انتظار فرج ظهور حضرت مهدی «عج» که از برترین عبادت‌هاست، به معنی انتظار حاکمیت قرآن و اسلام و پر شدن جهان از عدل و داد و عدالت برای همه انسان‌ها و برچیده شدن تمامی مظاهر ظلم و جور از صحنه زندگی بشر و انتظار فرارسیدن دنیایی برتر ازلحاظ معنوی و مادی است.

و او می آید تا برگونه های گلبرگ عدالت شبنم امید بیافشاند و شمیم روح افزای صلح و آرامش را در گستره ی زمان و مکان بگستراند. او می آید تا مستضعفان وارثان زمین و پرهیزگاران رهبران جوامع بشری گردند. او می آید تا قدر انسانها به تقوا و پرهیز کاری محک زده شود و این وعده حتمی و تخلف ناپذیر حق است و بشریت بسوی ظهور او پیش می رود انشاء الله.

همچنین نامگذاری این ایام به عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) تداوم حرکت امنیت و ابزاری برای رسیدن آرامش است چرا که امنیت و آرامش کنونی میهن عزیز اسلامیان را مرهون تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر این دلاور مردان و شیر زنان میدانیم.

 اینجانب صمیمانه ترین تبریکات و تهنیتها را به مناسبت میلاد یگانه ذخیره الهی حضرت ولی ا... الاعظم (عج) به عموم مسلمین و عدالتخواهان جهان ، همکاران و جامعه هدف اداره کل بهزیستی در سراسر استان تقدیم می نمایم.  امیدوارم که در تمام لحظات زندگی توجّهات آن حضرت چراغ راهمان قرار گیرد.

علیرضا ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 33900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد