آمل │ مشارکت بیش از 12 میلیارد ریالی خیرین نیک اندیش آملی به جامعه هدف بهزیستی در سال 99

کبری اسفندیاریان از مشارکت و مساعدت نقدی بیش از 12 میلیارد ریالی و غیر نقدی 75 میلیارد ریالی خیرین نیک اندیشی آملی به جامعه هدف بهزیستی در سال 99 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل، کبری اسفندیاریان ضمن تبریک عید نوروز و آرزوی بهروزی و سلامتی از مشارکت و مساعدت  نقدی بیش از 12 میلیارد ریالی و غیر نقدی 75 میلیارد ریالی  خیرین نیک اندیش آملی در قالب پویش های مرتبط با بهزیستی (پازل همدلی ، تهیه تبلت دانش آموزی و ...)  در سال 99 خبر داد و گفت : با توجه به گستردگی خدمات جامعه هدف بهزیستی، مشارکت خیرین برای بهبود و افزایش این کمک ها به جامعه هدف بهزیستی امری ضروری  می باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل با اشاره به اینکه جلب مشارکت نقدی و خدماتی مردم به منظور رفع نیازهای جامعه هدف از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خاطر نشان کرد : بهزیستی همواره خود را موظف دانسته تا با سازماندهی و ایجاد شرایط ساختاری مناسب،‌ راهکارها و استراتژی های متناسب با جامعه هدف زمینه گسترش جلب و جذب بیشتر  مشارکتهای مردمی رافراهم سازد.

  وی هچنین جلب مشارکت نقدی و خدماتی خیرین  به منظوررفع نیازهای جامعه هدف ( کمک هزینه ساخت و تعمیر مسکن، اشتغال، هزینه درمان، تهیه پوشاک و .....  را از اولویت های مهم بهزیستی دانست.

کد خبر 33870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد