بازدید مدیرکل بهزیستی مازندران از مرکز نگهداری معلولین نوشیروانی بابل

دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران باهمراهی قلندری معاون توانبخشی بهزیستی استان از مرکز نگهداری معلولین نوشیروانی بابل بازدید و ضمن تبریک عید نوروز از پرسنل این مرکز تقدیر و قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر فرزاد گوهردهی در این بازدید خدمت به قشر آسیب پذیر جامعه را یک موهبت الهی برشمرد و بیان کرد: هدف بهزیستی کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه است و امیدواریم به فضل الهی همواره در راستای کمک و خدمت به این اقشار گام های خوبی برداریم تا در پیشگاه خداوند سربلند باشیم.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خیر بزرگوار ، مرحوم نوشیروانی، افزود: باید به روح این مرد بزرگ درود فرستاد که این نگاه بلند را داشته که با راه اندازی این مرکز، تعدادی از جامعه هدف بهزیستی و افراد آسیب دیده را نگهداری شوند و بستری را برای مشارکت مردم فراهم کرده است.
مدیرکل بهزیستی مازندران در ادامه بر واگذاری فعالیت های بهزیستی به مردم تاکید کرد و ادامه داد: باید ارائه خدمات بهزیستی را به مردم واگذار و فعالیت ها اجتماع محور شود و بهزیستی نقش ناظر و حمایت کننده را ایفا کند که این اقدام به نفع جامعه هدف بهزیستی نیز است.
کد خبر 33867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد