ایجاد درآمد پایدار مراکز از اهداف استانداری و بهزیستی مازندران است

احمد حسین زادگان استاندار مازندران باهمراهی دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان و یحیی یوسف پور فرماندار قائمشهر از مرکز نگهداری دختران بی سرپرست خانه نیکان شهرستان قائمشهر بازدید کرد و ضمن تبریک سال جدید از عملکرد بهزیستی نسبت به خدمات رسانی به این طیف از جامعه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران،  احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در این بازدید ضمن گرامیداشت ایام نوروز، گفت: ایام نوروز را به خانواده بزرگ بهزیستی و کمیته امداد، سازمان های حمایت گر، سمن ها و سازمان های مردم نهاد که برای خیر اجتماعی تلاش می کنند تبریک می گویم و از همه همکاران در بخش های مختلف به ویژه در حوزه اجتماعی و حمایتی تشکر و قدردانی می کنم.

وی به شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: به دلیل شیوع کرونا حضور در مراکز نگهداری از کودکان، سالمندان و افراد دارای معلولیت کاهش پیدا کرده است و امروز نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از این مرکز بازدید به عمل آمد تا این ایام را به کودکان خود تبریک بگوییم.

حسین زادگان با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه های مختلف اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری در بهزیستی مازندران صورت گرفته است، ادامه داد: در سال گذشته فعالیت های بهزیستی از حالت سنتی خارج و امروزه مردم محور و اجتماع محور شده است و در حال حاضر کار به بخش خصوصی، هیات امنا و خیرین خوشنام واگذار و برون سپاری شده است.

استاندار مازندران به واگذاری فعالیت ها به مردم تاکید کرد و گفت: با واگذاری فعالیت ها به مردم حجم زیادی از فعالیت ها را از دوش سازمان های دولتی برداشته می شود و می توانند بهترین سازمان ها را مدیریت، هدایت و حمایت کنند.

وی با بیان اینکه هم استانی های عزیز مردمی صبور، خیر و دلسوز هستند که آن را در حوادث مختلف نشان دادند، افزود: هدف و نگاه استانداری و بهزیستی مازندران رسیدن این مراکز به درآمد پایدار است که شهرداری ها با تخصیص بخش های اقتصادی به این مراکز برای فعالیت می توانند نقش ویژه ای ایفا کنند.

کد خبر 33865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد