شهریار| بازدید نوروزی رئیس اداره بهزیستی شهرستان از مراکز نگهداری

رئیس اداره بهزیستی شهریارهمزمان با تحویل سال نو از سه مرکز نگهداری تحت نظارت این اداره  بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه خبری سحر نگار، داود فهیم راد در بازدیدهای صمیمی از مراکز نگهداری سالمندان پریسان، اورژانس اجتماعی و نگهداری آسیب دیدگان اجتماعی و پرسنل این حوزه و شبه خانواده زنده یاد نجاتی که با حضور مسئولان امور اجتماعی، مشارکتهای مردمی و شبه خانواده بهزیستی شهریار برگزار شده بود ضمن خسته نباشید به تمامی پرسنل و بازدید از کلیه بخش ها و آرزوی شروع سالی پر از موفقیت و سلامتی برای تمامی مسلمانان و خصوصا پرسنل از زحمات آنها تقدیر و تشکر بعمل آورد.

وی در ادامه مراسم با حضور در اورژانس اجتماعی و مرکز شبه خانواده ضمن دلجویی از فرزندان آسیب دیده، بی سرپرست و بد سرپرست به مشکلات و چالش های این عزیزان توجه کرد و سال نو را با اهدای عیدی به نوجوانان و پرسنل این مرکز تبریک گفت.

فهیم راد در مرکز شبه خانواده رسیدگی به مشکلات نوجوانان را از الویت ها برشمرد و گفت : با توجه به اینکه در وضعیت بیماری کرونا قرار داریم و امکان حضور در اردو ها فراهم نیست اما با قطع زنجیره انتقال کرونا اردو ها نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه توجه به فرزندان جامعه هدف بهزیستی لازم است اظهار داشت : این فرزندان و کودکان مقیم مرکز آینده سازان این مملکت می باشند که باید به نحو احسن تربیت شوند و مسئولین موظف به رفع مشکلات و مسائل آنها می باشند.

رئیس اداره بهزیستی شهریار درادامه به نگهداری مطلوب سالمندان اشاره کرد و افزود : توجه به شادی و نشاط سالمندان نقش غیر قابل انکاری در حفظ سلامتی و طول عمر و افزایش امید به زندگی در آنها خواهد داشت همچنین در ایام تعطیلات نوروزی و سال تحویل به فکر پدران و مادرانی که در خانه های سالمندان و مراکز نگهداری هستند بوده و مراقب باشیم که دچار فراموشی از آنها نشویم.

کد خبر 33840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد