جوابیه اداره کل بهزیستی استان مرکزی

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مرکزی در پاسخ به گزارش منتشر شده در خبرگزاری مهر مرکزی با عنوان۱۴۸۰ مشترکی که از دسترس خارج شده جوابیه صادر نمود. متن جوابیه به شرح ذیل می باشد :

مدیر مسئول محترم خبر گزاری مهر استان مرکزی

با توجه به مطلب (گزارش)منتشره در سایت خبرگزاری مهر مرکزی مورخ ۱۴۰۰/۱/۲ با عنوان (۱۴۸۰ مشترکی که از دسترس خارج شده است ) بدینوسیله جوابیه ذیل جهت تنویر  افکار عمومی به اطلاع می رساند با توجه به تصمیمات کمیته استانی مبنی بر کاهش نیرو ها به علت آمار نزولی  بسیار زیاد تماس ها   (امارتماس به شکل مستند در نرم افزار گزارشگیری  قابل استخراج می باشد لذا امار ارایه شده در گزارش حدسیات گزارش گر محترم است )  با مرکز یاد شده، اقدام به ارایه پاسخگویی با ۳ نیرو در شیفت های کاری نمود که البته این موضوع  تنها  در روز های  ۲۹  اسفند و ۱ فروردین بوده است.و در سایر روز ها مرکز در حالت عادی و بر اساس برنامه ی همیشگی فعال است .
 

ذکر این نکته ضروری است که خدمات صدای مشاور ۱۴۸۰ فعالیتی پیشگیرانه است و ارتقایی است و در خصوص درمان اختلالات و مداخله اورژانسی فعالیت نمی نماید .لذا مشکل درج شده در این گزارش حاکی از این است که این همشهری عزیز در طول زمان دچار مشکل بوده اند و در چنین مواردی الزاما با مراجعه حضوری به رواندرمانگر و یا روانپزشک و بررسی های حضوری قابل پیگیری خواهد بود . 

متاسفانه درج اینگونه گزارشات میتواند پاسخگویی به ۳۵ هزار تماس وخدمات  تخصصی وصادقانه پرسنل خدوم این واحد  را تحت الشعاع قرار دهد حال آنکه همکاران زحمت کش در این واحد از ۸ صبح تا ۱۱ شب بدون تعطیلی در حال ارایه خدمات تخصصی بوده و کسب رتبه دوم معاونت امور پیشگیری در نظامنامه نظارتی در بهزیستی کشور  نشان از تلاش مدیر کل ،معاون و  همکاران خدوم این اداره را دارد و متاسفانه استفاده از اصطلاحاتی نظیر ترک فعل نه تنها مصداق ندارد که خود موجبات بدبینی در خصوص خدمت صادقانه خواهد بود . ذکر این نکته ضروری است که در خصوص بهبود وضعیت سلامت روان بهزیستی یکی از دستگاه های اثر گذارخواهد بود و رفع این مهم نیاز به عزم عمومی همه ی دستگاه ها خواهد داشت .

 شایان ذکر می باشد خدمات مرکز اورژانس اجتماعی  ۱۲۳ در ایام تعطیلات نوروزی نیز با همان تعداد نیروهای همیشگی در طول سال در دسترس بوده و آمار گزارش گیری مستند در دسترس میباشد و حضور موارد و کیس آسیب دیده و ساماندهی آسیب دیدگان توسط اورژانس اجتماعی اراک در همه ایام حتی تعطیلات خود گواه بر این موضوع می باشد

 در پایان به استحضار می رساند روابط عمومی اداره کل بهزیستی مرکزی در همه ساعات شبانه روز پاسخگوی خبرنگاران محترم و اصحاب محترم رسانه استان همچون سنوات گذشته خواهد بود
روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مرکزی

کد خبر 33837

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد