۲۰۰ فرزند در استان در خانه های کودکان و نوجوانان تحت حمایت بهزیستی سال جدید را نو کردند

خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار استان و علیزاده نماینده مردم شریف  شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با فرزندان خانه کودکان و نوجوانان تحت حمایت بهزیستی استان در شهرستان دامغان دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار استان و علیزاده نماینده مردم شریف  شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با فرزندان خانه کودکان و نوجوانان تحت حمایت بهزیستی استان در شهرستان دامغان دیدار کردند.

در این دیدار که در اول روز از فروردین ماه سال جدید به بمنظور تبریک سال نو انجام شد بندر آبادی فرماندار شهرستان دامغان و شریفی مدیرکل دفتر حوزه استاندار و مسئول روابط عمومی استانداری استان نیز میهمان علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان و زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان بودند.

علیرضا ایزدپور در این دیدار ضمن تبریک سال ۱۴۰۰ و اعیاد شعبانیه اظهار داشتند : در سطح استان ۱۲ مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست از صفر تا ۱۸ سالگی فعالیت دارند که تمامی مراکز نگهداری کودکان توسط موسسات خیریه اداره می شود که به ۲۰۰ کودک و نوجوان در این مراکز خدمات نگهداری آموزشی ارائه می شود که فرزندان ساکن در این مراکز دارای عناوین برتر مسابقات ورزشی؛ فرهنگی؛ هنری و ... می باشند.

ایشان در ادامه : موسسه ۱۴ معصوم از موسسات باسابقه و قدیمی و خوشنام شهر دامغان است و بارهاگفته شده است که اگر خیرین نباشند ما در کمک به گروههای هدف موفق نخواهیم ببود و خیرین استان در سال ۹۸ مبلع ۵ میلیارد تومان در زمینه های مختلف نقدی، غیر نقدی و خدمات رسانی به بهزیستی استان یاری رسانده اند که این عدد در سال ۹۹ به بیش از ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافته است و جا دارد از تمامی این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

خجسته پور؛ معاون سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در دیدار با فرزندان ساکن در مرکز کوثر گفت : خوشحالم که در اولین روز از سال نو در کنار شما فرزندان و دختران خوبم در این مرکز هستم و از متولیان این موسسه خیریه که عاشقانه و خالصانه برای این فرزندان زحمت می کشند تشکر می کنم‌ و امروز می خواهیم بگوئیم کل جامعه ایران و مسلمین؛ خانواده این فرزندان هستند و به وجودشما افتخار میکنیم و هدف ما از حضور در این مرکز؛ عرض تبریک و آرزوی سلامتی برای شما دختران خوب و ساعی بود.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام خواجه زاده؛ از اعضای هیات امنای موسسه چهارده معصوم(ع) دامغان به همه حاضران خیر مقدم عرض نموده و سال جدید را تبریک گفته و افزودند : دختران تحت سرپرستی ما در دو مجموعه ساختمانی و سه مرکز (ریحانه؛   کوثر یک و کوثر دو) در رده های سنی شش سال تا سن ازدواج نگهداری می شوند و تاکنون ۲۶ نفر از دختران ساکن در این مراکز ازدواج نموده و ما اکنون ۲۱ نوه داریم و جدید ترین آئین ازدواج نیز در ۱۵ شعبان امسال برگزار خواهد شد. ‌

کد خبر 33831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد