پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناشبت عید باستانی

مدیر کل بهزیستی استان فرا رسیدن عید نوروز باستانی و سال جدید را با شعار جهش تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام تبریک بدین شرح است :

بسم الله الرّحمن الرّحیم

یا مقلب‌القلوب و الابصار،   یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال،   حول حالنا الی احسن الحال

نوروز نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت و فرصتی برای نو شدن و تبیین‌کننده طراوت و زیبایی‌ها است، بدین‌وسیله فرارسیدن سال نو و طلیعه بهار را خدمت خانواده بزرگ بهزیستی  تبریک عرض می‌نمایم و بر خود لازم می‌دانم از مشارکت و همکاری صمیمانه مردم عزیز در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف نهایت تشکر را بنمایم.

اینک در آستانه سال نو بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه شهروندان گرامی برای تحقق آرزوها و آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید هستیم و با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم تا رسیدن به زندگی توأم با معنویت، آرامش، امید و دستیابی به کمال، لحظه‌ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

پایان تقویم هرسال آیینه‌ای از عملکرد مسئولان در عرصه خدمت‌رسانی است و اینک در طلیعه بهار و پایان یک سال کاری خشنودیم که سالی پرافتخار و سرشار از عزت و اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی پشت سر گذاشته و امیدواریم در سایه رهنمودهای رهبری، یک‌بار دیگر وحدت و همدلی را برای تحقق شعار سال جهش تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را بدرقه راهمان نماییم.

این‌جانب در آستانه سال جدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام. حلول سال نو و بهار پرطراوت را به‌تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال، آرزوی سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون مسئلت دارم.

کد خبر 33805

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد