فرزندان بهزیستی سال نو را در کنار استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی جشن گرفتند

دیدار عیدانه استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با فرزندان بهزیستی در مرکز نگهداری حضرت فاطمه (س)

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، دکتر عزیزالله شهبازی استاندار البرز ، دکتر مهدی عسگری و دکتر علیرضا عباسی نمایندگان مردم شریف کرج،فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز نگهداری از فرزندان بهزیستی حضرت فاطه(س) در فضایی عاطفی و صمیمی با کودکان این مراکز دیدار و گفتگو کردند و آغاز سال جدید را تبریک گفتند.

دکتر شهبازی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشهای مدیران ، مددکاران و کارکنان خدوم اداره کل بهزیستی البرز دقایقی را با این کودکان هم‌ کلام شد و هدایایی را به مناسبت عید نوروز  به آنان اهداء کرد.

وی در حاشیه این آیین که در ساعات پایانی سال ۹۹ پای سفره هفت سین کودکان بی سرپرست صورت گرفت گفت : این کودکان نیاز به توجه و محبت بیشتری دارند چراکه امکان حضور در خانه و کانون گرم خانواده برای آنها فراهم نیست.

استاندار البرز افزود: دلجویی از این کودکان و توجه به نیازهای آنها یک وظیفه اجتماعی است چراکه آنها جزئی از این جامعه هستند و به طور قطع سرنوشت آنها برای آینده کشور حائز اهمیت خواهد بود.

وی ادامه داد: هر زمان که در این مراکز حضور یافتیم برق شادی را در چشمان کودکان دیدیم و این امر بسیار زیبا و خداپسندانه است.

شهبازی گفت: در شهرستان های هفتگانه البرز نیز فرمانداران را موظف کردیم که در مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و فاقد سرپرست حضور مؤثر یابند.

وی افزود: خدا را شاکریم که البرز، مردمانی مهربان، دلسوز و نوع دوست دارد چراکه همواره در احسان و نیکی پیشگام هستند و در این راستا طلایه دار کشور هستند.

استاندار البرز گفت: امید است این کودکان را در سال جدید نیز تنها نگذارند و همچون گذشته حامی آنها باشند.

کد خبر 33784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد